Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, May 7, 2015

AKTIFKAN MYKAD ANDA SEBAGAI KAD DISKAUN REBET TUNAI/POINT DAN PENDAFTARAN PERCUMA SEUMUR HIDUP. BAGAIMANA JANA PENDAPATAN PASIFLUMAYAN BERTERUSAN MELALUI MyKad DENGAN PERBELANJAAN HARIAN RAKYAT MALAYSIA.


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
AKTIFKAN MYKAD ANDA SEBAGAI KAD DISKAUN DAN PENDAFTARAN PERCUMA
Awas! SPAM akan di kesan melalui ID - Beware! SPAM will be in effect through ID

Nama Penuh Anda:
No. MyKad Anda:
Jantina:
Alamat Surat-Menyurat Anda:
No. Telefon Anda:
Alamat Email Anda:
Create a web form here


AKTA PERLINDUNGAN DATA PERIBADI 2010 - POLISI PRIVASI (PERSONAL DATA PROTECTION ACT 2010 - PRIVACY POLICY)

Salam Sejahtera,

Semoga sihat ceria hendaknya. Di harap dapat meluangkan masa untuk baca hingga tamat tulisan di BLOG ini sebagai Riadah Penambah Maklumat dan Perkongsian Ilmiah. 

Sudahkah MyKad/IC Anda Didaftarkan Untuk Pengaktifan Sebagai Diskaun Kad Rebet Tunai Serta Kumpulan MATA/Point Ganjaran Kesetiaan? Jika Belum sila layari BORANG ELEKTRONIK http://goo.gl/lQAZaS PERCUMA Seumur Hidup.

Apabila MyKad/IC Anda sudah diaktifkan sebagai ahli MyKad $mart Shopper Program (M$SP) sebagai tujuan Diskaun Rebet Tunai serta pada masa sama kumpul MATA/Point Ganjaran Kesetiaan untuk tebus pelbagai barangan menarik apabila berbelanja.

Anda boleh Berbelanja Bijak, Hemah dan Jimat di Aneka Kedai Perniagaan di seluruh Malaysia yang juga turut serta dalam program M$SP ini. Setiap Aneka Kedai Perniagaan tersebut mempunyai Logo M$SP. 

Aneka Kedai Perniagaan ini meliputi Perniagaan Dobi, Kedai Makan, Restoran, Bengkel Kereta, Kedai Jahit, Kedai Assesori Kereta, Car Wash, Cybercafe, Farmasi, Panggung Wayang, Bas Express, Kedai Makan konsep Francais, Salon, SPA, Kedai Buku, Hotel, Travel Agensi, Kedai Herba, Supermarket dan banyak lagi. Aneka kedai Perniagaan ini ada sekitar 1,000 unit di seluruh Semenanjung termasuk Sabah dan Sarawak.

Anda boleh layari di laman http://mykad.aj.my/participating-merchants/ untuk mencari senarai-senarai Aneka Kedai Perniagaan MSSP ini. 

Atau menggunakan Smartphone atau Tab Anda dengan pergi ke carian dan taip "MSSP DISCOVER". Muaturun Percuma, pantas dan mudah disertakan sekali Info dan penjejak GPS. Boleh digunakan Aplikasi Google Play oleh Android dan App Store oleh Iphone Apple.
Untuk semak atau melihat keseluruhan MATA/Point Anda sila layari ke Link http://mykad.aj.my/resources/reward-points-redemption/ dan boleh tebus pelbagai barangan menarik yang Anda boleh pilih. 

Untuk setiap RM1 yang dibelanjakan di Aneka Kedai Perniagaan M$SP yang mengambil bahagian Anda akan mendapat 1 MATA/Point Ganjaran M$SP.

Anda yang berminat untuk menyertai saya sebagai Agen atau Dealer Berlesen juga dialu-alukan. Ada banyak kelebihan menyertai Kami. Boleh Jana Pendapatan Capai Lumayan Melalui komisyen, Pasif Berterusan, Keistimewan Inkubator dan Boleh Diwarisi. Jadilah dan sertailah yang terawal. Kami memerlukan lebih ramai Agen atau Dearler Berlesen kerana nisbah keperluan mengaktifkan lebih 30.1 Juta Pemegang MyKad/IC Warga Malaysia masih tidak memadai.

Boleh dilaksanakan secara sambilan tidak mengganggu kerja Hakiki Anda dan boleh juga lakukan secara sepenuh masa Offline ataupun Online. Sesiapa pun boleh sertai tidak kira Anda Suri Rumah, Pelajar, Cikgu, Pengawal Keselamatan, Penggangur, Pemandu Teksi, Pekerja Swasta, Petani, Penyanyi, Karyawan, Pekerja Kerajaan, Nelayan, Penternak ataupun apa jua Profesion Anda. Latihan, Khidmat Nasihat, Preview, Khurus serta Kemudahan Pembiayaan disediakan.

Berminat ataupun sebarang pertanyaan sila hubungi ke :- Email : zulazis@gmail.com 
SMS : 012-6511678 (Nama & Lokasi Anda), 
WhatsApp : 011-23319516 
Telegram : 012-6511678
WeChat ID : AbangAJ27
Chatroom : http://goo.gl/b5OA9e

~ Tidak perlu menjual barang fizikal
~ Tidak perlu Maintain Jualan Bulanan atau Pairing 
~ Tidak perlu terangkan barang fizikal
~ Ya, cari orang tapi sekarang orang cari kita
~ Tidak perlu sara hidup orang yang taja kita
~ Cuma belajar dan belajar  kemudian praktik sahaja 

Banyak PELUANG ada di dalam Dunia ini tapi Kami adalah salah satu FANTASTIC OPPORTUNITY Anda. 

Kami memcipta Pemimpin yang mengwujudkan ramai Pemimpin bukan Pemimpin yang mengwujudkan ramai Pengikut. Itulah sebenarnya Pemimpin dan itulah sebenarnya Kami.

Jika Anda, Sahabat Handai Anda atau Saudara-mara Anda memiliki Aneka Kedai Perniagaan juga turut dialu-alukan menyertai Program ini. Menglariskan Produk, Kurangkan kos Pengiklanan serta Promosi, Meramaikan Pelanggan Tetap Setia dan  Sistem Sokongan yang Kukuh antara Tiga Pihak.

Faedah untuk Tiga Pihak = Pemegang MyKad, Agen/Dealer Berlesen dan Aneka Pekedai Perniagaan. Situasi Menang, Menang dan Menang. 

Berminat ataupun sebarang pertanyaan sila hubungi ke :- Email : zulazis@gmail.com 
SMS : 012-6511678 (Nama & Lokasi Anda), 
WhatsApp : 011-23319516 
Telegram : 012-6511678
WeChat ID : AbangAJ27
Chatroom : http://goo.gl/b5OA9e

https://www.facebook.com/zulazis
zulazis (001024866-X)

P/S : Program ini dinamakan MyKad $mart Shopper Program (MSSP) dikendalikan oleh Affiliate Junction (AJ) dan dimiliki oleh Kumpulan I Synergy . Syarikat Antarabangsa yang bertaraf MSC serta mendapat keizinan MeCD. MeCD pemilik MyKad Malaysia yang mempunyai pelanggan-pelanggan berfungsi seperti JPN, JPJ, Imigresen, Touch n Go, KWSP, MEPS, SSM dan hampir kepada 50 fungsi termasuk Affiliate Junction yang terkini.

Akhir Sekali, ucapan Terima Kasih kerana sudi mengluangkan masa. ANDA HEBAT.


Nama Penuh Anda:
No. MyKad Anda:
Jantina:
Alamat Surat-Menyurat Anda:
No. Telefon Anda:
Alamat Email Anda:

Create a web form here

AKTA PERLINDUNGAN DATA PERIBADI 2010 - POLISI PRIVASI (PERSONAL DATA PROTECTION ACT 2010 - PRIVACY POLICY)
http://blogsiteslist.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails